Detta är ett måste

Ni måste lyssna, jag vet att det är låtar dit och låtar hit på dem flesta bloggar. Men tro mig denna kommer ni fastna för!



Imorgon kommer jag inte att blogga föressten, först så går jag i skolan till fyra sen ska vår klass ha disco. Så där på korsängen kommer jag att befinna mig en del av kvällen, sedan ska jag nog träffa min vän robyn, henne har jag inte träffat på super länge! Nu vet ni, massa bilder och skoj kommer komma upp på lördag det lovar jag, sköt om er så länge och ha en riktigt jävla skön fredag! 

 
Jag och mammi i turkiet. tänkte slänga in lite bilder bara för att ni ska få en kul start.


Sen skolavslutningen i år. Malin och jag


Malin jag & Julia i nånstans och provar regnjackor


Vicky och jag i Trysil (Norge) på snowboard, saknar ungen.. men ändå inte


Hade tänkt att avsluta en bild på min underbara vän robyn, men hittade ingen. Så fick bli på gärtrud, en person jag och Malin byggt ihop på bilden.

Kommentarer
Postat av: Vicky

As fin bild på dig och din mamma.

Jag saknar dig med.

2010-10-07 @ 21:52:31
Postat av: Jennifer

Åh tack picky hihi:)

åker nog skidor/snowboard snart igen fast kanske sälen i år, hänkaru? Puss

2010-10-07 @ 22:43:50
Postat av: malin

Jag GILLART!

2010-10-09 @ 10:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0