Har skaffat fb!!!!

Hej alla söta och glada! Kul att ni kommenterar, det gör hela blogg grejen MYCKET roligare.
Jag är sen med bloggningen jag vetmin mobiltelefon just nu, för den är glapp! Aja idag har jag legat i sängen och varit på maxi och träffat morf. Och jag ber om urkäkt för det, om ni nu bryr er så mycket? Hihi
I fredags så hade min klass ju somsagt disco, tyvär tog jag inga bilder:/ Utom på min ouftit då!  Outfit bilden på min klädsel kommer upp imorgon! Har ingen ork alls till att bråka med med min mobiltelefon ikväll, den är glapp! Idag har jag sovit träffat morfar och vart på ica maxi och köpt lite grejor (dem kommer upp imorgon) visst är det jävligt skönt att bara vara hemma även på helger? Eller är det bara jag som tycker? När jag vaknade imorse så var jag förfärligt skakig i hela kroppen. det sticktes i mig och usch! De var så äckligt.. Föressten jag har skaffat facebook nu så bli gärna vänn med  Jennifer Fors på fejjan. Juste, jag försöker lära mig hur man lägger upp videosar men jag har inte lyckats än. Det kommer videor när jag lärt mig.
Hoppas ni mår bra allihoppa puss så längeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0